Az új profilkereső a választás nagy szabadságával ajándékozta meg a gumiabroncsok szakértőit A Bohnenkamp bejelentkezett ügyfelei kérésére a rendszer hasonló teljesítmény adatokkal rendelkező, alternatív modelleket kínál az egyes gumiabroncsokhoz. „Előfordulhat azonban, hogy egy adott MPT gumiabroncs nem érhető el rövid időn belül” – vázolja fel Thomas POTT, a Bohnenkamp általános értékesítési vezetője a profilkereső egy további felhasználási helyzetét. Ekkor az eszköz egy pillanat alatt javasol egy azonnal elérhető helyettesítő terméket.
Így az eszköz valamennyi gyártmányt támogat – még azokat is, amelyek nem a Bohnenkamp portfóliójából származnak. „Ezáltal a Bohnenkamp saját ügyfeleinek rendkívül széles és változatos termékkínálatot, jobb informálódási lehetőségeket, illetve átfogóbb tájékoztatást és tanácsadást nyújthat” – magyarázza Thomas POTT.
A kereskedők, szervizműhelyek és járműgyártók sikeres bejelentkezés után, a webáruház navigációs sávján az azonos nevű menüpont kiválasztásával érhetik el a profilkeresőt. Miután most az MPT-gumiabroncsok hasonlíthatók össze a profilkeresőben, belátható időn belül követi őket a „Tájgondozás, gazdaság és szabadidő” ágazat, valamint a Bohnenkamp kínálatának valamennyi flotációs gyártmánya.
Növekszik a Bohnenkamp digitális világa
A Bohnenkamp már az elmúlt hetekben is útnak indított több digitális újítást. A vállalat májusban például közzétette az új áru-összekészítés funkciót a webáruházban. Az idei év elején a fentieken kívül a vállalat Európa-szerte minden külföldi leányvállalatánál megkezdte az új weboldal-koncepció és -dizájn elindítását. Azok révén a szolgáltatások, a termékek és a kapcsolattartók még könnyeben elérhetők lesznek.